Politica de retur

Politica de returnare

  1. Utilizatorul (persoana fizică) are dreptul potrivit prevederilor OUG 34/2014 să se retragă din Contract, respectiv să returneze produsele în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produselor, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare.

În cazul în care Utilizatorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește aici.

Produsul returnat ca urmare a retragerii trebuie să conțină ambalajele originale și să nu aibă semne vizibile de folosință. Rambursarea se face în maxim 14 zile de la data informării Societății de către client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după returnarea produselor vândute. Clientul va suporta costurile de returnare a produselor. Se ramburseaza valoarea produsului și taxele de transport.

Daca produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute (cu titlu de exemplu ambalaj sau produs deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru a acoperi diferența de preț.

  1. În cazul deteriorării produsului în timpul transportului, SC CAPRA NOASTRA SRL își ia angajamentul fie să înlocuiască produsul, fie să restituie banii plătiți pe produsele deteriorate, fie să ofere un cupon în valoarea produselor deteriorate pentru următoarea comandă.

Termenul de înlocuire a produselor este de 14 zile calendaristice de la data luării la cunoștință a deficiențelor de către Societate sau predării de către Utilizator către Societate a produselor.

Utilizatorul are dreptul ca în termen de cel mult 2 luni de la primirea comenzii să notifice operatorii din cadrul Capra Noastră asupra neconformității produsului/produselor conform legii Legea 449/2003, art. 17.

În rarul caz în care coletul nu conține toate produsele comandate sau alte produse decât cele comandate vom emite un cod de discount în valoarea sticlelor lipsă/greșite sau vom returna suma plătită pe sticlele lipsă/greșite.

Dacă doriți să returnați produsele vă rugăm să completați formularul de returnare online și să ne contactați la dorina@capranoastra.ro și vom face tot posibilul pentru a remedia situația.

X