Livrarea comenzilor

Livrarea comenzilor

  • Variante de livrare

Pentru a obține produsele comandate, puteți opta pentru una din următoarele două variante:

  1. Ridicare personală

Produsele pot fi ridicate de către cumpărător, de la fabricuță de pe Calea Chișinăului 29, Iași. Locația de ridicare o puteți găsi în pagina de Contact.

  • Livrare prin curier

La cererea clienţilor, livrarea produselor comandate se poate face prin intermediul serviciilor de curierat, astfel:
– Pentru livrările pe teritoriul României cumpărătorul trebuie să suporte cheltuielile de transport.
– Pentru livrările în afara teritoriului României costurile de transport vor fi suportate de către cumpărător, inclusiv costurile vamale sau de altă natură, dacă este cazul și vor fi calculate individual în funcție de țara unde se va face livrarea și în funcție de serviciul de curierat utilizat.

  • Plata

Plata se va face cu cardul la plasarea comenzii sau ramburs la livrare. 

  • Procesarea comenzilor

Comenzile sunt procesate si predate la curier în ziua plasării lor sau în ziua următoare (în cel mult 24 de ore).

Comenzile plasate după vineri ora 12:00 vor fi confirmate, procesate și expediate prin curier luni. 

  • Termen de livrare

În condiţii normale, termenul de livrare al produselor cumpărate din momentul confirmării comenzii prin intermediul magazinului capranoastra.ro, este, de regulă, între 1 şi 3 zile lucrătoare. Nu se încadrează în această regulă produsele care nu se află în stoc şi care urmează a fi comandate de la producător, termenul de livrare depinzând de acesta (tricouri, hanorace, pahare, coastere etc.). 

Pot apărea întârzieri din diverse motive, cum ar fi personalizarea produselor, apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare. Dacă, din motive întemeiate, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite. 

Vă rugăm să reţineţi că livrarea produselor se efectueaza prin intermediul unui serviciu de curierat rapid, la adresele de pe teritoriul Romaniei. În vederea asigurării fără probleme a livrărilor, vă rugăm să indicați ca și adresă de livrare o adresă la care puteți fi găsit în intervalul orar 9-17.

Pentru produsele care nu se află în stoc şi urmează a fi comandate de la producător, termenul de livrare va fi extins în conformitate cu posibilităţile producătorului de a asigura produsele respective.

În cazul unei plăți prin card bancar şi în conditiile în care SC Capra Noastra SRL nu-și mai poate îndeplini termenele de livrare, ne obligăm să returnăm întreaga sumă în maxim 3 zile lucrătoare, în contul bancar din care aceasta a fost trimisă. Excepţie face cazul în care s-a hotărât prelungirea termenului de livrare, de comun acord cu clientul, acord ce va fi comunicat prin telefon sau e-mail.

Servicii suplimentare de curierat

În cazul în care cumpărătorul dorește să deschidă coletul la livrare pentru a verifica conținutul, se percepe o taxă de 5 RON/colet. 

  • Livrare nereușită

În cazul în care au fost făcute două încercări de livrare la adresa specificată de către cumpărător, iar acesta nu a putut fi găsit pentru înmânarea coletului există două variante de acțiune:

  • În ziua în care coletul nu a putut fi livrat acesta poate fi păstrat până următoarea zi în depozitul curierului, iar cumpărătorul poate merge în ziua respectivă sau cel târziu a doua zi pentru a-l ridica fără costuri suplimentare
  • Se poate face a treia încercare de livrare contra-cost (costul turului ce va fi suportat de către clietn)

După trei încercări de livrare nereuşite ale aceluiaşi colet, efectuate de către firma de curierat parteneră, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat, fără posibilitatea lansării unor noi comenzi.

În cazul în care coletul nu ajunge la destinatar și vinovată se face compania de curierat vom retrimite coletul gratuit.

  • Colet deteriorat

În cazul în care, în urma transportului, coletul este deteriorat de așa natură încât una sau mai multe sticle au fost sparte fie vom restitui suma integral pentru comandă și transport, fie vom retrimite un nou colet cu aceleași produse fără niciun cost adițional, fie vom emite un cod de discount în valoarea sticlelor deteriorate. 

  • Colet greșit

În rarul caz în care coletul nu conține toate produsele comandate sau alte produse decât cele comandate vom emite un cod de discount în valoarea sticlelor lipsă/greșite sau vom returna suma plătită pe sticlele lipsă/greșite. A se vedea Politica de returnare (link).

  • Alte informații

În sensul prezentelor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită. În cazul în care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastră în timpul de livrare estimat, vă adresăm rugămintea de a ne contacta utilizând urmatoarele date: numărul de telefon 0752 096 445 şi adresa de e-mail: dorina@capranoastra.ro.

ATENŢIE !!! : Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile pecuniare sau de altă natură, directe sau indirecte, faţă de capranoastra.ro. După trei încercări de livrare nereuşite ale aceluiaşi colet, efectuate de către firma de curierat parteneră, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat, fără posibilitatea lansării unor noi comenzi.

X